typiskt
Varför känns allt så tomt när man har allt?
Varför blir man olycklig när man har fullfört sitt uppdrag?
Varför kan man inte njuta när man väl hittat den rätte?

Jag tänker inte spekulera i varför eller gräva ner mig djupt i ett hål i mig själv för att komma till botten med min bortskämdhet, utan istället ge mig en fet örfil. Skärp dig för fan.
Att vara glad är ett val, de dagar de valet är svårare att göra är de dagar som är viktigast. ffs
Pontifex Maximus

det är fullständigt normalt för en gudinna som dig, att du alltid vill ha mer, dina behov, dina önskningar, dina känslor, är komplexa samt djupa, och bör behagas till fullo för att tillfredsställelse skall kunnas nås

du bör alltid få mer
du bör alltid få allt du vill

oavsett vad, alltid

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress